Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Koriopolis: "Εγώ δεν φταίω", "είμαι αθώος", "δεν έχω ανάμειξη". Ποιος φταίει τότε;

Θεωρώ πως είναι περιττό να αναφέρω ότι βγήκαν στη φόρα και νέοι διάλογοι, με παρόμοιο περιεχόμενο όπως και οι προηγούμενοι, που εμπλέκουν και άλλα πρόσωπα. Μεταξύ της νέας φουρνιάς ονομάτων, συγκαταλέγονται δύο ποδοσφαιριστές, Αραβίδης, Κόκε, δύο άτομα με τα ψευδώνυμα, ο "ψηλός" και ο "κουτάλιας", ενώ έχουμε και άλλους διαλόγους του Ψωμιάδη με έναν αθλητή με το όνομα Γιάννης (ξέρετε όλοι για ποιον πρόκειται...). Μέσα σε όλα αυτά, η λίστα με τα στημένα παιχνίδια μεγάλωσε.

Βέβαια, και τα 85+ πρόσωπα που έχουν εμπλοκή στο σκάνδαλο, επιδίδονται σε διάφορες δηλώσεις με κοινή συνισταμένη: Εγώ δεν φταίω, εγώ είμαι αθώος, εγώ δεν έχω εμπλοκή, είναι άδικη η αναφορά του ονόματος μου, δεν είμαι ένοχος, φταίει ο τάδε. Ακόμη και τώρα, που υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία που αποδεικνύουν το γεγονός ότι όλοι είναι χωμένοι μέχρι το λαιμό μέσα στο βούρκο, ακόμα και τώρα δεν το παραδέχονται. Αυτά είναι γελοία πράγματα, οι άνθρωποι είναι κατάπτυστοι, παίζουν με την αντιληπτική ικανότητα των απανταχού φιλάθλων.

Θεωρώ πως δεν κρίνεται απαραίτητο να στοχοποιήσω με ονόματα το τι είπε ο καθένας, εξάλλου πάνω κάτω όλοι τα ίδια είπαν. Και με την συμπεριφορά που επιδεικνύουν, το πιο σωστό θα ήταν να τους επιβάλλουν τη χειροτέρα των ποινών, σε όλους δίχως εξαίρεση. Το κακό έχει παραγίνει, αυτοί που είχαν κάνει τσιφλίκι τους το ελληνικό ποδόσφαιρο θα πρέπει τώρα να βρούν ένα ωραίο και ευάερο κελί στο Κορυδαλλό. Είναι απαραίτητο να πιαστούν όλοι οι ένοχοι και επιτέλους να σπάσει το απόστημα, να διαλυθεί η νέα παράγκα.

Να σημειώσω κάπου εδώ πως θα πρέπει να θεωρηθούν παρελθόν από τη Super League οι Ολυμπιακός Βόλου και Καβάλα, λόγω της άμεσης εμπλοκής των Μπέου και Ψωμιάδη αντίστοιχα, στο σκάνδαλο με τα στημένα, με τις δύο ομάδες να πέφτουν στη δεύτερη κατηγορία, ενώ και η Ηλιούπολη θα υποβιβαστεί στη τρίτη τη τάξει κατηγορία του ελληνικού πρωταθλήματος, ήτοι στη Football League2. Μάλιστα, η ομάδα της Μαγνησίας θα αποκλειστεί και από τη προκριματική φάση του Europa League. Επίσης θα ληφθεί σοβαρά υπ'όψιν το αν θα συμμετέχει στο Τσάμπιονς Λίγκ της επόμενης περιόδου ο Ολυμπιακός, λόγω της εμπλοκής Μαρινάκη.

Σε πολλές αθλητικές ιστοσελίδες διάβασα πως η λίστα αυτή δεν περιλαμβάνει μόνο τα 85 αυτά γνωστά σε όλους μας πρόσωπα, καθώς φήμες λένε πως έρχεται νέα λίστα με 170 άτομα. Και είναι λογικό, καθώς δεν θα μπορούσαν μόνο αυτοί να ελέγχουν όλο το χώρο του ποδοσφαίρου στη χώρα μας. Επίσης, εγώ περιμένω να δουν το φως της δημοσιότητας και ονόματα ποδοσφαιριστών που έχουν άμεση εμπλοκή. Διότι για να στήσεις ένα παιχνίδι πρέπει να έχεις και κάμποσους μιλημένους παίκτες. Δεν πιστεύω να θεωρεί κανείς πως οι παίκτες είναι άνευ ευθυνών;

Υ.Γ Σε περίπτωση που όλο το σκηνικό γίνεται για να ετεροκατευθυνθεί η μάζα, απλά να πω το εξής: Μην ξεχνάμε, για χάρη του σκανδάλου, μεσοπρόθεσμο και αγανακτησμένους. Σε όλα να δείχνουμε τη δέουσα προσοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου