Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Koriopolis: Και άλλα ονόματα, και άλλοι διάλογοι

Κάθε μέρα "σκάει" και μία νέα βόμβα, ένα νέο σκάνδαλο, ένας νέος "καυτός" διάλογος θα δει το φως της δημοσιότητας. Το πράγμα έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και δεν εννοώ πως δεν γίνεται σωστή δουλειά από τις Αρχές και την κυρία Πόπη Παπανδρέου, κάθε άλλο μάλιστα, απλά μέρα με τη μέρα έρχονται στην επιφάνεια και άλλα ονόματα, σε σημείο που τελικά όλοι σχεδόν θα βγούνε ένοχοι. Αλλά ο σημερινός διάλογος του Μάκη Ψωμιάδη με τον Νίκο Πατέρα έχει μεγάλη, κατ'εμέ, σημασία.

Καταρχήν, να σας παραθέσω πρώτα το διάλογο μεταξύ των δύο παραγόντων (πηγή: κλικ εδώ):

Στους διαλόγους που κατέγραψε ο υπερ-κοριός της ΕΥΠ ο "Α" είναι ο Μάκης Ψωμιάδης και ο "Β" ο Νικόλας Πατέρας. Η ιστοσελίδα Olympiakos24 δημοσίευσε τις συνομιλίες στις οποίες οι δύο άνδρες μιλάνε για τον Μαρινάκη, τον Μπέο, τον Κούγια, αλλά και τον Σοφοκλή Πιλάβιο.

Πρώτη συνομιλία

Α: Η άλλη κασέτα παίζει να βγει;

Β: Η άλλη κασέτα καίει τον Μαρινάκη, οπότε...

Α: Στα α.... μας! Ας τον κάψει!

Β: Εντάξει μωρέ τώρα. Το θέμα είναι και το άλλο, ρε συ Μάκη, η άλλη κασέτα τελειώνει κι ο Σοφοκλής μετά δεν μπορεί να σε βοηθήσει σε τίποτα εσένα.

Α: Να τελειώσει! Ένα ελεεινό υποκείμενο είναι!

Β: Το θέμα είναι να σε βοηθήσει.

Α: Τι να βοηθήσει μωρέ; Αυτός είναι εκεί πέρα ψυχή τε και σώματι με τον Μπέο να πούμε!

Β: Σολωμού 14, Παλαιό Ψυχικό. Να σου πω και κάτι άλλο, χθες ο Μπέος έβγαινε, λοιπόν και επιτέθηκε στον Πιλάβιο, τον έχει κλάσει ο Πιλάβιος.

Α: Τι είπε;

Β: Έλεγε ότι από την ώρα που πλέκει το εγκώμιο του Πιλάβιου ο Κούγιας... γιατί κι ο Κούγιας είπε στον Θωμαΐδη: "Αφήστε τον Πιλάβιο να κάνει μια κάθαρση, έδιωξε τον Κιλκιτσιώτη και προσπαθεί". Και βγαίνει ο Μπέος και λέει: "Καταλαβαίνετε για να μιλάει για τον Πιλάβιο έτσι ο Κούγιας, τι είναι ο Πιλάβιος". Άκου μαλ...! Αχάριστος εντελώς έτσι;

Α: Ναι, ναι. Τα έμαθε ο ψηλός αυτά;

Β: Του τα' πα το πρωί, με πήρε τηλέφωνο από το Παρίσι, μου λέει: "Μου είπαν χθες ότι βγήκε ο Μπέος. Είναι αλήτης, είναι π.....!", του λέω: "Εσύ να τα βλέπεις. Όταν σου λέει τόσο καιρό ο Ψωμιάδης να φυλάς τον κώλο σου, δεν ακούς".

Α: Αύριο τι ώρα έρχεται;

Β: Δεν ξέρω, θα μάθω το βράδυ και θα σου πω. Άντε τα λέμε μετά.

Δεύτερη συνομιλία

Α: Έλα γίγαντα μου! Τι έγινε; Τους γ.......;

Β: Ε, κοίτα με ρώτησε ο άνθρωπος, του λέω: "Αυτές είναι οι πληροφορίες που' χω". Μου λέει: "Για το θέμα του Ισραήλ τι είναι η γνώμη σου;", λέω: "Εκεί δεν μπορώ να πω κάτι, γιατί ο Δαλούκας δεν έχει καταθέσει". Στο άλλο τον έχει ο Δαλούκας τον Μπέο ότι: "Με πήρε, με απειλούσε, μου' κανε, μου 'δειχε". Έφυγε η κοπέλα, μου λέει ο Κώστας ο εισαγγελέας: "Ποια είναι η γνώμη σου;", του λέω: "Ποια είναι η γνώμη μου; Δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται;", μου λέει: "Έχω καταλάβει".

Α: Το θέμα είναι τι θα κάνεις.

Β: Αυτός εννοείς, εγώ τι είμαι; Εισαγγελέας είμαι εγώ;

Α: Ναι. Τι θα κάνεις αγόρι μου.

Β: Αυτός ή εγώ;

Α: Αυτός. "Τι θα κάνεις εσύ;", πες του να πούμε.

Β: Α, αυτός θα προχωρήσει. Από εκεί και πέρα φαντάζομαι ο Μπέος θα λέει: "Δεν είμαι εγώ. Δεν κάνω εγώ", ξέρω γω.

Α: Του 'πες θα ζητήσει εξαίρεση σου και τέτοια;

Β: Ναι, του το 'πα. Και μου λέει: "Με ποια δικαιολογία", λέω: "Έμαθα από έναν φίλο θα ζητήσει την εξαίρεση σου, γιατί ο Δαλούκας...", μου λέει: "Άμα βγαίνει ο κάθε μάρτυρας και λέει ότι θέλει στις τηλεοράσεις, δεν είμαι εγώ υποχρεωμένος να τον σταματήσω". Τον Μαρινάκη τον κάλυψα, μου λέει: "Ποια είναι η γνώμη σου για τον Μαρινάκη;", του λέω: "Ότι τον έχουνε δουλέψει πάρα πολύ". Μου λέει: "Και τότε ο Μπέος γιατί είπε να παίξουνε τον Άρη;", λέω: "Ξέρω 'γω, μπορεί για το στοίχημα. Για τον Μαρινάκη πάντως, πιστεύω εγώ ότι δεν έχει σχέση με όλα αυτά". Καλά δεν έκανα;

Α: Ε βέβαια.

Β: Αυτός βέβαια αν πήγαινε στον εισαγγελέα θα έλεγε τα αντίθετα, ότι: "Ο Πατέρας είναι από πίσω"... (γέλια)...

Α: Θα τον καλέσουν κι αυτόν, δεν υπάρχει περίπτωση να μην τον καλέσουν. Ε, δεν θα πάει;

Β: Μπορεί, δεν ξέρω. Ότι θα πάει, θα πάει. Ο ψηλός είναι στο Παρίσι, με πήρε το πρωί, μου είπε: "Στην εκπομπή του Θωμαΐδη είπαν ότι εγώ είμαι σε άλλη κασέτα", του λέω: "Σοφοκλή εγώ δεν ξέρω σε ποιες κασέτες είσαι"... (γέλια)... Μου λέει: "Δηλαδή", του λέω: "Ε, μην ανησυχείς πάντως!"...(γέλια)...Αύριο με το που θα έρθει θα πας να του κάνεις ντου εσύ.

Α: Στο σπίτι διεύθυνση μπορείς να μου πεις ποια είναι;

Β: Περίμενε να τη βρω.

Α: Λουλούδια θέλω να του στείλω.

Β: Ναι ρε παιδί μου, τι ρόλο παίζει; Κάνε ότι θες.

Α: Την έχει, έχεις στείλει λουλούδια.

Β: Εγώ τα έστελνα με τους φύλακες ρε συ.

Α: Δεν το ξέρει τώρα να μου το πει;

Β: Αυτό σου λέω, θα ψάξει τώρα στο κομπιούτερ να στο πει.

Α: Γενικά τι βλέπεις τώρα; Θα αργήσει αυτό το έργο να γίνει;

Β: Κοίταξε, αυτός είναι χεσμένος, ο Μπέος. Με πήρε ένας γνωστός του χθες και μου είπε ότι είναι χεσμένος. Και στην τηλεόραση χθες που βγήκε όλο μ..... έλεγε πάλι.

Ο παρών διάλογος αναφέρεται στην έτερη υπόθεση που τελικά μπήκε στο αρχείο, στο γνωστό κασέτα-gate, στο οποίο τελικά δεν κατάφερε κανείς να βγάλει άκρη και όλοι βγήκανε "καθαροί". Σύμφωνα με τον παραπάνω διάλογο, ο Πατέρας υποστηρίζει πως δεν θα βγεί η άλλη κασέτα, κυρίως διότι αυτή εμπλέκει άμεσα τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, πράγμα που αυτομάτως σημαίνει πως ο ιδιοκτήτης του ΟΣΦΠ είναι και αυτός μπλεγμένος.

Δεύτερο συμπέρασμα είναι πως τελικά όλοι βοηθούνταν από τον Σοφοκλή Πιλάβιο, και όλοι είχαν προβλήματα μαζί του, κυρίως διότι ο νυν (τουλάχιστον μέχρι την ώρα που γράφτηκε το άρθρο, δηλαδή στις 3.40) πρόεδρος της ΕΠΟ είναι το κλασσικότερο παράδειγμα μαλθακού και ανεμικού παράγοντα του ελληνικού ποδοσφαίρου, που επιδίδεται σε δημοσιοσχετισμούς και στο τέλος καταφέρνει να έχει προβλήματα με όλους και με όλα.

Είανι δεδομένο πως το κουβάρι θα συνεχίσει να ξετυλίγεται και δεν θα τελειώσει έτσι αναίμακτα. Πιστεύω πως η μπάλα θα παρασύρει πολύ κόσμο. Ήδη έχουν αρχίσει να βγαίνουν ονόματα ποδοσφαιριστών στη φόρα (Αραβίδης και ο πρώην επιθετικός του Άρη Κόκε οι νεότεροι), ενώ βρίσκεται προ των πυλών και νέο σκάνδαλο, αυτή τη φορά με εμβάσματα για 74 αγώνες της Super και Football League, που παίχτηκαν στον ασιατικό χώρο. Όπως βλέπετε, η λίστα των 40+ αγώνων έχει ήδη διευρυνθεί, σχεδόν διπλασιαστεί.

Οι αποκαλύψεις δεν θα σταματήσουν. Είναι η πρώτη φορά που πραγματικά γίνεται κάτι για να φύγει η λάσπη και η βρωμιά από το χώρο του ποδοσφαίρου και σε αυτή τη προσπάθεια ο κόσμος οφείλει να κάνει το εξής απλό, πλην όμως αρκετά δύσκολο και επίπονο: Να αποτινάξει τις οπαδικές παρωπίδες. Αν και πολλοί τάσσονται υπέρ της κάθαρσης, υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός φιλάθλων που "βλέπει" εχθρούς και θεωρεί πως η ομάδα του είναι το θύμα, ο αποδιοπομπαίος τράγος.

Εγώ ελπίζω πως όλοι μας θα ακολουθήσουμε το παράδειγμα της λέσχης φιλάθλων της Καβάλας, του συνδέσμου "Che Guevara Club" του Πανσερραϊκού και των "Μελανόλευκων" του Πιερικού, που με κοινή τους ανακοίνωση ζητούν κάθαρση, ακόμη και αν είναι απαραίτητο να πέσουν οι ομάδες τους. Και θέλω να τονίσω τη σημασία της συμμετοχής σε αυτή την κοινή ανακοίνωση των φίλων της Καβάλας. Αυτό είναι το σωστό και οι φίλαθλοι αυτοί είναι άξιοι επαίνων (Διαβάστε την ανακοίνωση εδώ).

Υ.Γ Σε περίπτωση που όλο το σκηνικό γίνεται για να ετεροκατευθυνθεί η μάζα, απλά να πω το εξής: Μην ξεχνάμε, για χάρη του σκανδάλου, μεσοπρόθεσμο και αγανακτησμένους. Σε όλα να δείχνουμε τη δέουσα προσοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου